pátek 4. listopadu 2016

Tak zase antibiotika

Long time no see~
   Dostávám se do podivné fáze mého života. Na jednu stranu se snažím osamostatňovat. Bydlet sama, zvládat rozplánovat aktivity, rozložit finance tak ať mi to vyjde. Na stranu druhou volám ve dvě v noci rodičům, jestli by mě nezavezli na pohotovost. Nebylo by to nic zvláštního, kdybych nebydlela v Brně a oni půl hodiny od Olomouce severně. A mám velké štěstí, že mám tak milující rodiče, kteří obětovali celou noc spánku jenom proto, aby mě na tu pohotovost opravdu zavezli. Tisíceré díky. Protože opravdu nevím jak bych se tam jinak sama nočním rozjezdem doplazila.

    Jde to se mnou od devíti k pěti. Pořád se mi vrací zánět močáku. Tentokrát to bylo dost brutální (jakože fest, dost jsem brečela a to se většinou zvládám ovládat). Ve škole už to zase záhadným způsobem seru. Nějak mi to být pořád nemocná vůbec nepomáhá. První týden školy jsem měla (jak šokující) antibiotika a měla jsem pocit, že se na to můžu***, protože to nejde zvládat. Jak jsem se pak trošku vyzdravila, všechno bylo hned lepší...asi na týden. Pak jsem skončila s rýmičkou kašílkem a bez hlasu (protože nachlazení u mě musí probíhat trochu víc dramaticky). Za tu dobu co jsem byla zdravá (čtěte už jenom obyčejné celoroční nachlazení) jsem zjistila, že mě můj obor vlastně docela dost baví a že to není tak hrozné jak se ze začátku zdálo. A teď bác, čtvrtá antibiotika za rok a noc před zápočtovým testem na pohotovosti, já si to umím zařídit, že? Začínám se bát že už mi příště ani ta antibiotika nezaberou. Nezbývá něž doufat, že se to tentokrát nevrátí...
   Teď k něčemu pozitivnějšímu. Dostala jsem stípko za maturitu! (ještě peníze sice nemám, ale už ho mám potvrzené a tak) Takže letos budu mít na vánoční dárky i bez brigády.^^ A vzhledem k tomu, co pro mě rodiče za poslední půlrok udělali vymýšlím jaké dárky jim dám. Přemýšlela jsem nad nějakým značkový oblečením pro otce a nějakou hezkou kabelkou/peněženkou pro mamku. Nemáte nějaké nápady co dát za dárky rodičům? Protože letos na nich rozhodně šetřit nebudu. Klidně celých těch šest tisíc do nich vrazím a ještě přidám něco co mi zbylo z prázdninové brigády.
   Jinak k dalším pozitivům. Už mám zápočet z matiky, už mi zůstává jenom splnit "docházku" na cvičení a můžu jít ke zkoušce *méně radostné* jaj!
   Poslední dobou poslouchám dost pochybnou směsici hudby. Melanie Martinez, Halsey a od pondělí i nové písničky BLACKPINK. Enjoy~ˇˇ~




4 komentáře:

  1. Ježiš, já s tebou tak soucítím (nadpis jsem přečetla ve chvíli, kdy jsem polykala antibiotika). Celý prvák a druhák, když jsem byla v tom nejhorším stresu, jsem byla neustále nemocná a co dva až tři týdny měla antibiotika. Začalo to vždy na víkend, jak tělo vydechlo, nebo v ty nejhorší chvíle. Pokud chceš tělu pomoct s tím bojovat, asi bych doporučila Wobenzym. Jedu teď po děsně dlouhé době druhá ATB za sebou a osobně to asi zkusím, abych se už dala konečně do kupy.
    Držím palce se školou a neboj, bude líp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se taky dostala do toho stavu.O d tohohle článku jsem byla ještě dvakrát nemocná a antibiotika jsem z toho měla ještě jednou :/ Já se snažím všechno pořádně vyležet a tak. Jenomže to prostě nejde, když někdy musím do školy a nedá se to nijak nahradit (laboratoře) nebo další antibiotika jsem měla v zápočtovém týdnu :/ Holt musím doufat, že se aspoň zvládnu udržet v současném satvu napůl nemocná, ale ještě pořád se to dá zvládnout s dostatkem spánku..
      Taky přeju hodně zdraví a štěstí s léčením všech nemocí! :)

      Vymazat
  2. Snad to s tvým zdravým nebude v budoucnu tak špatné. Budu držet palce,aby ti tenkrát ty pilulky pořádně zabrali a na delší dobu si je zase nemusela brát.

    Jinak pro mamku bys taky mohla koupit nějakou kosmetiku nebo parfém. A taťkou ti neporadím, sama jsem vždy měla problém s vybíráním dárků mužským XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve škole jsem pořád doufala, že z toho "nemocnění" vyrostu. Ale asi mám prostě špatný imunitní systém a budu to muset začít víc řešit :/ Jako zabraly na další měsíc, no :D Ale beru to pozitivně i ty poslední fungovaly, takže teď budu mít snad klid od nemoci (až se zase vyležím)
      Děkuju, dárkem pro mamku jsme se inspirovala :)

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ